جلسه ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر به منظور بررسی مشکلات و مشاوره دانشجویان شاهد و ایثارگر در پیام نور مرکز مهریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه :جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران پیام نور مرکز مهریز با حضور محمدرضا زارع بیدکی رئیس مرکز، و آقایان صدر علوی و مشاهیری از مشاوران بنیاد شهید و ایثارگران استان یزد، مسئول ستاد شاهد و ایثارگر پیام نور مرکز مهریز و جمعی از دانشجویان شاهد و ایثارگر با هدف تعامل هر چه بیشتر و بررسی مشکلات و مشاوره دانشجویان شاهد و ایثارگر در دفتر ریاست برگزار گردید.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز مهریز ضمن عرض خیر مقدم به حضار برگزاری جلسات ستاد شاهد وایثارگر را توفیق برای این مرکز دانست وافزود: هشت سال دفاع مقدس برکت بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بقایای این برکت عظیم خانواده بزرگ شاهد و ایثاگر هستند که در مؤسسات آموزش عالی مشغول به تحصیل میباشند.

محمدرضا زارع بیدکی همچنین آمادگی این مرکز دانشگاهی را جهت ساماندهی کلاسهای رفع اشکال را جهت تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر را اعلام و افزود: ما به صورت خاص مشکلات و مسائل این دانشجویان را پیگیری و برنامه ریزیهای دقیقی برای رفع مشکلات آنان خواهیم داشت.

                            

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا